خدمات برق صنعتی

سوالات و حوادث فنی
"برق صنعتی"

    توضیحات

    سوالات فنی شامل چه سوالاتی هستند؟

    شما می توانید تمامی سوالات فنی در زمینه برق صنعتی را پرسیده و جوابگویی این سوالات به صورت اینترنتی از طریق ایمیل یا پیامک انجام می شود.

    – انواع سوالات مداری، نصب، راه اندازی، تعمیرات، پشتیبانی فنی محصولات و …

    خرابی و تعمیرات شامل چه چیزهایی می شود؟

    پس از شرح مورد خرابی خود در زمینه برق صنعتی، تکنسین مربوطه به صورت فیزیکی (اورژانس برق) در محل شما حاضر خواهد شد.

    – انواع مشکلات مداری، نصب، راه اندازی، تعمیرات، پشتیبانی فنی محصولات و …



    • رفع عیب دستگاه های سنگبری ها و ریخته گری ها
    • جرثقیل های سقفی و دروازه ای
    • ساخت و تعمیر انواع تابلوهای برق صنعتی توسط تکنسین
    • تعمیر و نگهداری سیستم برق کارخانجات
    • کابل کشی تاسیسات روشنایی و نصب لامپ های صنعتی
    • تجهیزات الکترونیک صنعتی و ابزار دقیق
    • اتوماسیون صنعتی کارخانجات
    • هوشمندسازی خطوط تولید با PLC و HMI
    • تعمیر درایوهای صنعتی (اینورتر)
    • تعمیر پمپ و شناورهای صنعتی
    • تعمیر دستگاه های جوش
    • دوربین مدار بسته و دزدگیر کارخانجات
    • انتقال تصویر از کارخانه به خانه
    پاسخگویی اینترنتی به چه صورت است؟

    سوالات در دو دسته سوالات فنی و خرابی و تعمیرات تقسیم می شوند.

    در صورتی که در قسمت درخواست، سوال فنی را انتخاب کنید؛ بعد از بررسی کارشناسان ما جواب و راهنمایی از طریق ایمیل و یا پیامک برای شما ارسال خواهد شد.

    • ایمیل ایران الکتریک شاپ:

    iranelectr@iranelectricshop.ir

    • تلفن خدمات (پاسخگویی 24 ساعته):

    09103236491

    *ارسال و شرح بهتر درخواست مشکل، پاسخ گویی را بهتر و با کیفیت می کند.

    حضور فیزیکی کارشناسان ایران الکتریک شاپ (اورژانس برق)

    سوالات در دو دسته سوالات فنی و خرابی و تعمیرات تقسیم می شوند.

    در صورتی که در قسمت درخواست، خرابی و تعمیرات را انتخاب کنید؛ بعد از بررسی های لازم، کارشناس و تکنسین مرتبط با موضوع به محل شما اعزام خواهد شد.

    براورد هزینه تعمیرات و یا لوازم جانبی مورد نیاز، در محل توسط تکنسین انجام می شود.

    امکان حضور فیزیکی برای چه محل هایی وجود دارد؟

    حضور کارشناسان در محل فقط در شهرستان نجف آباد (استان اصفهان) پس از بررسی درخواست شما امکان پذیر است.

    درصورتی که نیازمند حضور فیزیکی هستید، محل دقیق حضور را در قسمت آدرس مشخص کنید.

    تفاوت نوع درخواست چیست؟

    جهت حضور فیزیکی کارشناسان تعمیر در قسمت نوع درخواست، بازه زمانی مراجعه را مشخص کنید.

    در صورت نیاز اضطراری و سریع تکنسین، گزینه فوری و در صورت موارد غیر فوری بسته به نوع خرابی و نیاز خود دیگر گزینه ها (مدت داربلند مدت) را انتخاب کنید.

    تصاویر مرتبط

    تصاویر مرتبط با سوال خود و یا مورد خرابی را جهت بررسی بهتر، تسریع و کیفیت بالاتر در پاسخگویی الحاق کنید.

    تمامی پسوند های قابل قبول  تصاویر و PDF پشتیبانی می شود.

    *حجم ارسالی حداکثر 3MB باشد.

    در صورت بروز هرگونه مشکل و یا نیاز به پشتیبانی یا پیگیری تماس بگیرید.

    09103236491