برای راهنمای قسمت های مختلف وبسایت ایران الکتریک شاپ و مشاهده سوالات متداول و احتمالی شما قسمت مورد نظر خود را انتخاب کنید.
در صورتی که پاسخ سوال خود را دریافت نکردید از قسمت ارتباط با ما سوال خود را مطرح کرده و کارشناسان ما در اسرع وقت پاسخگوی شما هستند. همچنین، شما می توانید مستقیماً با شماره ما تماس گرفته و یا در پیام رسان واتساپ پیام دهید تا سوال یا نظر شما سریع تر بررسی شود.
ورود و ثبت نام
راهنمای جامع ورود و ثبت نام در وبسایت ایران الکتریک شاپ
همراه با پرسش ها و مشکلات متداول
روند ثبت سفارش
راهنمای روند ثبت سفارش، پرداخت و خرید در فروشگاه اینترنتی ایران الکتریک شاپ
همراه با پرسش ها و مشکلات متداول
پیگیری ارسال سفارش
راهنمای دنبال کردن روند سفارش و خرید در فروشگاه اینترنتی ایران الکتریک شاپ
روش های پیگیری سفارش
همراه با پرسش ها و مشکلات متداول
خدمات فنی (اورژانس برق)
ارتباطی سازنده برای پاسخ به درخواست های فنی مشتریان
شرایط گارانتی محصولات
محصولاتی که دارای گارانتی هستند، دارای گارانتی شرکتی بوده و تاریخ گارانتی روی جعبه یا محصول درج شده است.
برای تعمیر یا تعویض محصول می بایست با شرکت مورد نظر تماس گرفته و شرایط گارانتی را جویا شوید.
جهت دریافت شماره و آدرس شرکت مورد نظر با شماره زیر تماس بگیرید.