خدمات برق ساختمان و روشنایی

سوالات و حوادث فنی
"برق ساختمان و روشنایی"

    توضیحات

    سوالات فنی شامل چه سوالاتی هستند؟

    شما می توانید تمامی سوالات فنی در زمینه برق ساختمان و روشنایی را پرسیده و جوابگویی این سوالات به صورت اینترنتی از طریق ایمیل یا پیامک انجام می شود.

    – انواع سوالات مداری، نصب، راه اندازی، تعمیرات، پشتیبانی فنی محصولات و …

    خرابی و تعمیرات شامل چه چیزهایی می شود؟

    پس از شرح مورد خرابی خود در زمینه برق ساختمان و روشنایی، تکنسین مربوطه به صورت فیزیکی (اورژانس برق) در محل شما حاضر خواهد شد.

    – انواع مشکلات مداری، نصب، راه اندازی، تعمیرات، پشتیبانی فنی محصولات و …



    • سیستم آیفون صوتی و تصویری
    • نصب، تعمیر و تعویض انواع لامپ ها
    • سیم کشی های برق، تلفن و آنتن
    • عیب یابی و رفع اتصالی برق
    • ساخت و نصب تابلوهای کنتوری
    • نصب و راه اندازی دوربین های مدار بسته و دزدگیر برای منزل
    • راه اندازی شبکه دیتا و اینترنت خانگی
    • و به طور کلی تاسیسات برق ساختمان
    پاسخگویی اینترنتی به چه صورت است؟

    سوالات در دو دسته سوالات فنی و خرابی و تعمیرات تقسیم می شوند.

    در صورتی که در قسمت درخواست، سوال فنی را انتخاب کنید؛ بعد از بررسی کارشناسان ما جواب و راهنمایی از طریق ایمیل و یا پیامک برای شما ارسال خواهد شد.

    • ایمیل ایران الکتریک شاپ:

    iranelectr@iranelectricshop.ir

    • تلفن خدمات (پاسخگویی 24 ساعته):

    09103236491

    *ارسال و شرح بهتر درخواست مشکل، پاسخ گویی را بهتر و با کیفیت می کند.

    حضور فیزیکی کارشناسان ایران الکتریک شاپ (اورژانس برق)

    سوالات در دو دسته سوالات فنی و خرابی و تعمیرات تقسیم می شوند.

    در صورتی که در قسمت درخواست، خرابی و تعمیرات را انتخاب کنید؛ بعد از بررسی های لازم، کارشناس و تکنسین مرتبط با موضوع به محل شما اعزام خواهد شد.

    براورد هزینه تعمیرات و یا لوازم جانبی مورد نیاز، در محل توسط تکنسین انجام می شود.

    امکان حضور فیزیکی برای چه محل هایی وجود دارد؟

    حضور کارشناسان در محل فقط در شهرستان نجف آباد (استان اصفهان) پس از بررسی درخواست شما امکان پذیر است.

    درصورتی که نیازمند حضور فیزیکی هستید، محل دقیق حضور را در قسمت آدرس مشخص کنید.

    تفاوت نوع درخواست چیست؟

    جهت حضور فیزیکی کارشناسان تعمیر در قسمت نوع درخواست، بازه زمانی مراجعه را مشخص کنید.

    در صورت نیاز اضطراری و سریع تکنسین، گزینه فوری و در صورت موارد غیر فوری بسته به نوع خرابی و نیاز خود دیگر گزینه ها (مدت داربلند مدت) را انتخاب کنید.

    تصاویر مرتبط

    تصاویر مرتبط با سوال خود و یا مورد خرابی را جهت بررسی بهتر، تسریع و کیفیت بالاتر در پاسخگویی الحاق کنید.

    تمامی پسوند های قابل قبول  تصاویر و PDF پشتیبانی می شود.

    *حجم ارسالی حداکثر 3MB باشد.

    در صورت بروز هرگونه مشکل و یا نیاز به پشتیبانی یا پیگیری تماس بگیرید.

    09103236491