پیگیری ارسال سفارش

پیگیری سفارشات و مرسوله ها

پیگیری خرید

دنبال کردن روند سفارش و خرید

پیگیری در صفحه حساب کاربری

در صفحه پیشخوان حساب کاربری و پس از ورود به حساب خود می توانید جزئیات سفارشان و خرید های خود را مشاهده کنید.

  • در قسمت سفارش ها، سفارش های ثبت شده همراه با جزئیات و اطلاعات کامل قرار دارند.
  • در قسمت دانلود ها، فایل های دانلود شده خود را همراه با جزئیات مشاهده می کنید.
  • در قسمت آدرس ها نیز، می توانید آدرس های ثبت شده خود را مشاهده کرده و در صورت نیاز آن ها را تغییر دهید.
اطلاع رسانی از طریق ایمیل

با وارد کردن ایمیل معتبر در مرحله پرداخت و ثبت سفارش اطلاعات و فاکتور های خرید در مرحله های مختلف برای شما ارسال شده و اطلاع رسانی های لازم نیز انجام خواهد شد.

توجه کنید: اطلاعات خرید به ایمیل وارد شده در صفحه پرداخت سفارش ارسال می شود (نه ایمیل ثبت شده در حساب کاربری) لذا برای اطلاع از مراحل خرید می توانید ایمیل دیگری را وارد کنید.

اطلاع رسانی پیامکی

در صفحه پرداخت و ثبت سفارش با انتخاب گزینه “اطلاع رسانی وضعیت سفارش از طریق پیامک” مراحل سفارش شما و اطلاعات لازم برای شما پیامک خواهد شد.

پیامک به شماره همراه وارد شده در صفحه پرداخت ارسال می شود.

اطلاع رسانی پیامکی اختیاری بوده و در صفحه پرداخت باید گزینه مربوطه را انتخاب کنید.

روش های پیگیری

پیگیری مرسوله های پستی (پست پیشتاز)

مرسوله هایی که جهت ارسال تحویل پست خواهند شد، امکان پیگیری شان در سامانه رهگیری شرکت پست می باشد.

پس از تحویل مرسوله به پست اطلاعات مرسوله به شماره مشتری پیامک خواهد شد که با وارد کردن شماره مرسوله در سامانه رهگیری پست وضعیت مرسوله قابل پیگیری می باشد.

پیگیری مرسوله های ارسالی توسط شرکت تیپاکس

مرسوله هایی که جهت ارسال تحویل تیپاکس خواهند شد، امکان پیگیری شان در سامانه رهگیری شرکت تیپاکس فراهم می باشد.

پس از تحویل مرسوله به تیپاکس اطلاعات مرسوله و مقدار کرایه به شماره مشتری پیامک خواهد شد که با وارد کردن کد رهگیری در سامانه رهگیری تیپاکس وضعیت مرسوله قابل پیگیری می باشد.

پیگیری مرسوله های ارسالی توسط شرکت کالارسانان چاپار

مرسوله هایی که جهت ارسال تحویل شرکت کالارسانان چاپار خواهند شد، امکان پیگیری شان در سامانه شرکت کالارسانان چاپار فراهم می باشد.

پس از تحویل مرسوله به کالارسانان چاپار اطلاعات مرسوله و مقدار کرایه به شماره مشتری پیامک خواهد شد که با وارد کردن کد رهگیری در سامانه پیگیری کالارسانان چاپار وضعیت مرسوله قابل پیگیری می باشد.

پیگیری مرسوله های داخل شهرستان (نجف آباد)

سفارش های داخل شهرستان پس از بررسی و تایید خرید، به مامورین ارسال فروشگاه تحویل داده خواهند شد. این مرسوله ها ظرف حداکثر 48 ساعت به دست گیرنده خواهند رسید.

لطفاً برای سهولت در ارسال آدرس را به صورت کامل و دقیق وارد کنید.

در صورت بروز هرگونه مشکل و یا تاخیر در ارسال با شما تماس گرفته خواهد شد.

خدمات پس از فروش
ضمانت و گارانتی محصولات

فروشگاه ایران الکتریک شاپ تمامی محصولات فروشی خود را به لحاظ فنی، سلامت، کیفیت و اعتبار تضمین می کند.

محصولاتی که دارای گارانتی هستند و در صفحه محصول مدت زمان گارانتی آن ها ذکر شده است، دارای گارانتی شرکتی بوده و تاریخ گارانتی روی جعبه یا خود محصول درج شده است.

برای تعمیر یا تعویض محصول می بایست با شرکت مورد نظر تماس گرفته و شرایط گارانتی را جویا شوید.

برای دریافت شماره یا آدرس شرکت محصول مورد نظر می توانید با تیم پشتیبانی ما تماس بگیرید:

09130220048

راه های ارتباطی با ما

برای ارتباط با ایران الکتریک شاپ و کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید به صفحه ارتباط با ما مراجعه نمایید.

هم چنین در صورت تمایل می توانید پیغام خود را در آن صفحه برای ما ارسال کنید.

ارتباط مستقیم با واحد پشتیبانی و فروش

ایمیل

تلفن های تماس

  • 09130220048 (پاسخگویی 24 ساعته)
  • 09103236491 (پشتیبانی فنی)

سوالات متداول

؟

در صورتی که پاسخ پرسش خود را پیدا نکردید، پرسش خود را از ما بپرسید.

کارشناسان ما در اسرع وقت پاسخگوی شما هستند.

Contact-poster ارتباط با ما