روند ثبت سفارش

راهنمای فروشگاه

سفارش و خرید

راهنما

فروشگاه

محصولات الکتریکی و هم چنین دانلودی در صفحه “فروشگاه” قابل مشاهده هستند.

در فروشگاه قابلیت جست و جوی محصول، مرتب سازی براساس فاکتورهای مختلف و اعمال فیلتر های محتلف برای یافتن بهتر وجود دارد.

محصولات دارای تخفیف با عنوان حراج قابل مشاهده هستند.

محصولات

محصولات در دو دسته ی کلی فیزیکی(الکتریکی) و دانلودی وجود دارند.

محصولات الکتریکی در دسته های کلی نور و روشنایی، صنعتی، سیم و کابل و خانگی، ورزشی الکتریکی و حفاظتی امنیتی مرتب شده اند و دسته بندی های جزئی تر نیز در منوی سایت قابل مشاهده هستند.

همچنین تفکیک بر اساس برند محصولات نیز قابل دسترسی است.

در فروشگاه امتیاز محصولات، قابلیت مشاهده سریع، مقایسه محصولات مختلف و اضافه کردن به لیست علاقمندی ها وجود دارد.

در صفحه کالای مورد نظر شناسه محصول، دسته ها و برچسب های محصول قابل مشاهد اند.

توضیحات کامل و نظرات ثبت شده درباره محصول نیز در زیر محصول وجود دارند.

سبد خرید

محصولاتی که واحد هستند و انواع مختلفی جهت انتخاب ندارند (برای مثال لوله ها)، دارای آیکون “افزودن به سبد خرید” هستند.

ولی محصولاتی که دارای گزینه های مختلف هستند (برای مثال رنگ بندی لامپ ها) دارای آیکون “انتخاب گزینه ها” هستند. هم چنین در صفحه این گونه محصولات نیز آیکون خرید غیرفعال است و باید ابتدا گزینه ی مورد نظر انتخاب شود.

صفحه سبد خرید در بالا و کنار صفحه قابل دسترسی است. در سبد خرید می توانید تعداد کالای مدنظر را انتخاب کرده و در صورت داشتن کوپن تخفیف، کوپن خود را اعمال کنید.

ثبت سفارش و پرداخت

پس از انتخاب تعداد کالاهای مورد نظر (و کوپن تخفیف در صورت داشتن) در صفحه سبد خرید، با انتخاب گزینه “ادامه جهت تسویه حساب” به صفحه ثبت سفارش و پرداخت ارجاع داده خواهید شد.

پس از تکمیل جزئیات صورت حساب و آدرس در این صفحه و بررسی نهایی، با انتخاب گزینه ثبت شفارش به درگاه پرداخت الکترونیکی زرین پال ارجاع داده خواهید شد.

برای شهرستان نجف آباد، قابلیت پرداخت در محل نیز وجود دارد که با انتخاب نجف آباد به عنوان شهر خود این گزینه برای شما فعال خواهد شد.

 

توجه: جهت ثبت سفارش باید وارد حساب کاربری خود شوید (در صفحه حساب کاربری یا بالای صفحه پرداخت) و یا درصورت نداشتن حساب، در همان صفحه پرداخت یک حساب با انتخاب نام کاربری و رمز مناسب بسازید.

صفحه پرداخت

جزئیات و اطلاعات مورد نیاز در صفحه پرداخت
جزئیات صورت حساب

در قسمت صورت حساب مشخصات خریدار، آدرس جهت ارسال سفارش، تلفن همراه و ایمیل معتبر (جهت ارسال رسید جزئیات خرید) را وارد کنید.

در صورتی که حساب کاربری دارید، نیاز است وارد حساب خود شوید. اگر حساب کاربری ندارید در آخر گزینه های صورت حساب، گزینه های نام کاربری و رمز اضافه خواهد شد که امکان ساخت حساب کاربری را به شما خواهد داد.

در صورت نیاز به اضافه کردن هرگونه یادداشت در مورد سفارش، یادداشت خود را در قسمت توضیحات سفارش بنویسید.

تکمیل فیلدهای مشخص شده با علامت (*) الزامی است.

جزئیات هزینه های سفارش در پایین صفحه قابل مشاهده است.

حمل و نقل

با انتخاب استان و شهر خود، گزینه های حمل و نقل موجود در پایین صفحه فعال شده و هزینه حمل و نقل بسته به بعد مسافت و هم چنین ابعاد و وزن سفارش شما محاسبه خواهد شد.

در صورتی که چند گزینه ی حمل و نقل برای مقصد شما موجود باشد، می توانید روش ارسال را از بین گزینه های فعال انتخاب کنید.

روش های حمل و نقل شامل پیک موتوری، پست پیشتاز، تیپاکس و کالارسانان چاپار هستند که بسته به شهر مقصد فعال شده و توضیحات هر یک قابل مشاهده اند.

آدرس دقیق و کد پستی نیز باید ثبت شوند.

حمل و نقل به یک آدرس متفاوت

به صورت پیش فرض فاکتور خرید به نام مشخصات وارد شده ثبت خواهد شد و آدرس حمل و نقل نیز آدرسی که در قسمت صورت حساب وارد کرده اید، ثبت خواهد شد.

* اگر می خواهید فاکتور به نام یک آدرس ثبت شده ولی مرسوله به آدرس دیگر با نام فرد دیگری ارسال شود، گزینه حمل و نقل به یک آدرس متفاوت را انتخاب کرده و اطلاعات و آدرس گیرنده را وارد کنید.

توجه کنید: در این شرایط فاکتور به نام و آدرس صورت حساب ثبت شده ولی مرسوله به آدرس حمل و نقل جدید و با نام فرد ذکر شده تحویل خواهد شد.

هر دو مشخصات و آدرس در فاکتور ثبت خواهد شد.

اطلاع رسانی توسط پیامک

در صورت نیاز به اطلاع از وضعیت و مراحل سفارش خود از طریق پیامک، گزینه “اطلاع رسانی از طریق پیامک” را فعال کنید.

کد تخفیف

در صورتی که کد تخفیف دارید، آن را در سبد خرید یا بالای صفحه پرداخت وارد کنید. پس از وارد کردن کد تخفیف تخفیف اعمال شده در صورت حساب قابل مشاهده است و اعمال آن را لغو کنید.

خرید برای همکاران به صورت عمده

در صورتی که همکار هستید یا قصد خرید محصولی با تعداد بالا دارید، می توانید با شماره زیر (واحد فروش) تماس بگیرید و یا در پیام رسان واتساپ پیام دهید.

همچنین در برخی از محصولات، در صفحه خود محصول امکان خرید به صورت عمده نیز فعال است که در قسمت توضیحات، تعداد حداقل مورد نیاز و میزان تخفیف اعمالی ذکر شده است و سیستم به صورت خودکار تخفیف را اعمال خواهد کرد.

پرداخت نهایی آنلاین

پس از بررسی نهایی در صفحه پرداخت با انتخاب گزینه ثبت سفارش به درگاه پرداخت الکترونیکی زرین پال ارجاع داده خواهید شد. در این صفحه اطلاعات کامل سفارش و کد رهگیری پرداخت خود در دسترس است.

با وارد کردن یکی از کارت های عضو شبکه شتاب پرداخت خود را تکمیل کنید.

توجه: در صورتی پرداخت شما نهایی و موفق خواهد بود که پیام پرداخت موفق و تکمیل خرید نمایش داده شده و کد پیگیری و رهگیری ارائه شود.

لطفاً کد رهگیری پرداخت خود را یادداشت یا ذخیره کنید.

پرداخت در محل

گزینه پرداخت در محل فقط ویژه شهرستان نجف آباد و حومه می باشد و در صفحه پرداخت در صورتیکه آدرس شما نجف آباد باشد این گزینه نیز در کنار پرداخت آنلاین فعال خواهد شد و می توانید آن را انتخاب کنید.

سوالات متداول

لیست علاقمندی چگونه قابل دسترسی و استفاده است؟

صفحه لیست علاقمندی و افزودن به علاقمندی برای محصولات با آیکون ♥ قابل دسترسی است.

کد های تخفیف به چه صورت هستند؟
چگونه کد تخفیف بگیریم؟
آیا برای ثبت خرید عضویت لازم است؟

بله، در صورت عدم ثبت نام یا ورود امکان اضافه کردن محصولات به سبد خرید وجود دارد، ولی برای پرداخت نیاز است حساب کاربری معتبر بسازید و یا در صورتی که حساب کاربری دارید وارد حساب خود شوید.

ورود به حساب کاربری در بالای صفحه پرداخت یا صفحه ورود به حساب میسر است.

ارسال پستی به چه صورت است؟

با انتخاب استان و شهر خود و بسته به حجم و وزن سفارش، هزینه ارسال توسط پست پیشتاز محاسبه شده و به هزینه صورت حساب اضافه خواهد شد (پیش کرایه).

پست پیشتاز ظرف 2 الی 3 روز کاری به مقصد خواهد رسید.

ارسال به وسیله شرکت تیپاکس به چه صورت است؟

ارسال به وسیله تیپاکس محاسبه کرایه نداشته و به صورت پس کرایه (پرداخت هنگام تحویل) خواهد بود که بر عهده مشتری می باشد.

ارسال به وسیله شرکت کالارسانان چاپار به چه صورت است؟

ارسال به وسیله شرکت کالارسانان چاپار محاسبه کرایه نداشته و به صورت پس کرایه (پرداخت هنگام تحویل) خواهد بود که بر عهده مشتری می باشد.

پرداخت در محل چگونه فعال می شود؟

قابلیت پرداخت در محل فقط مخصوص شهرستان نجف آباد است که با انتخاب این شهر، این گزینه نیز برای شما فعال خواهد شد. در این حالت هنگام تحویل کالا در مقصد توسط مامور ارسال، پرداخت به وسیله دستگاه پوز سیار یا نقدی انجام خواهد شد.

در صورتی که پاسخ پرسش خود را پیدا نکردید، پرسش خود را از ما بپرسید.

کارشناسان ما در اسرع وقت پاسخگوی شما هستند.

Contact-poster ارتباط با ما